Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinė mokykla

intro narcizai20

Patarimai tėveliams dėl vaikų saugumo internete

        93186016 3069523373093451 6457303305981788160 o Dalijamės rekomendacijomis tėveliams dėl vaikų saugumo virtualioje erdvėje.

 Susidūrę su neteisėtu ar žalingu turiniu internete arba elektroninėmis patyčiomis, praneškite apie tai interneto karštąja linija http://www.xn--varusinternetas-46c.lt/

 Priminkite vaikams niekada neskelbti asmeninės informacijos: namų adreso, telefono numerio, asmens kodo, klasės, kurioje mokosi, ir pan.

 Priminkite, kad negalima atskleisti slaptažodžių, taip pat ir prisijungimo prie virtualių pamokų nuorodų kitiems žmonėms, ir padėkite susikurti saugius slaptažodžius.

 Padėkite vaikui nustatyti saugumo ir privatumo nustatymus soc. tinkluose ir pasidomėkite, nuo kokio amžiaus juose savo paskyras gali kurtis vaikai.

 Pasidomėkite, ką vaikas veikia nuotolinių pamokų metu. Iššokančios (angl. „pop-up“) nedraugiškos nuorodos ar langai gali atsirasti ir dėl kitų kompiuteryje atvertų langų ar kenkėjiškų programų, o ne dėl nuotolinio mokymosi platformos ar įrankio.

 Priminkite, kad virtualiose pamokose galioja tokios pačios drausmės ir mandagaus elgesio taisyklės, kaip ir mokykloje!

Daugiau patarimų http://tiny.cc/xfbqmz.

Knyga ir aš

IMG af6be956cdf96df4c380ea43dfbcbda2 VMarijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinės mokyklos 2b klasės mokinės Monikos Gumuliauskaitės sukurtas pasakojimas Tarptautinei vaikų knygos dienai paminėti.

Aš Monika, man 8 metai. Aš labai myliu katytes. Jos tokios švelnios, mielos, raminančiai murkia. Norėčiau vieną turėti ir namuose, bet mano mama yra alergiška katėms. Todėl mūsų namuose gyvena labai linksmas šuniukas. Jis yra juodas su rudomis letenėlėmis. Mano šuniuko vardas Rikis.
Jis mane rytais žadina į mokyklą laižydamas rankas, veidą. Rikučiui patinka žaisti, jis kartais pavagia ir mano žaisliukus. Šuniukas įsitaiso ant mano kelių ir tada, kai aš skaitau knygas. Rikis padeda skaityti ir mamai.

Skaityti daugiau...

Po pirmosios nuotolinio mokymo savaitės

       91997346 2652321035052119 1512924812954042368 nMokytoja Aušra Žemaitaitienė:

Pirmoji nuotolinio mokymosi savaitė – tai naujų išbandymų metas tiek vaikams, tiek ir mokytojai. Besibaigiant savaitei pamatėme, kad nėra nieko neįmanomo! Džiaugiuosi vaikų sąmoningumu, organizuotumu ir noru atlikti visas užduotis. Ačiū tėveliams, kurie tapo neatsiejamais ugdymo dalyviais, už geranorišką bendradarbiavimą.

 

Mokytoja Vilma Lišauskienė:
Su mokiniais bendraujame ir bendradarbiaujame per messenger sukurtas klasės grupes. Tokiu būdu tikriname  mokinių atliktas užduotis vadovėlyje, pratybų sąsiuviniuose, atsakau į mokinių klausimus dėl mokomosios medžiagos, užduočių atlikimo,siunčiu  nuorodas.
Mokiniai siunčia atliktas užduotis, mokosi iš savo ir kitų klaidų, turi galimybę suprasti, taisyti(s) ir mokyti(s).

 

Mokytoja Giedrė Alenskienė dalinasi keramikos būrelio užsiėmimo medžiaga, kuria galima pasinaudoti ne tik būrelio dalyviams:

Šiandien gaminsime sūrią tešlą, su kuria labai smagu lipdyti. Ji iš visiškai natūralių medžiagų, draugiška aplinkai.

Sūrios tešlos receptas
Reikės:
1 stiklinės miltų,
0,5 stiklinės druskos,
iki 0,5 stiklinės vandens,
indo, tešlai maišyti.
Darbo eiga:
 Į dubenį suberiame miltus ir druską, lengvai permaišome rankomis, įpilame vandens. Minkome kol taps vientisa masė.
Gavus vientisą masę, galima iš karto lipdyti.
Patarimai, pastebėjimai:
Kaip ir molis, sūri masė stingsta ilgiau minkant tarp rankų, laikant nepridengtą. Nepanaudotą masę galima įsukti į maistinę plėvelę, arba įdėti į polietileninį maišelį. Sūri masė labai elastinga, su ja labai smagu dirbti.
Kad būtų lengviau, siunčiu video.
https://www.youtube.com/watch?v=vJF-LHjFe48&t=50s
Džiovinti nulipintus dirbinėlius galima įvairiais būdais:
Džiovinimas atvirame ore. Kuo gaminys didesnis, tuo ilgiau jis džiūsta. Tai, žinoma, pats taupiausias variantas, tačiau ant dirbinėlio gali atsirasti įtrūkimų. Vienam gaminio milimetrui išdžiūti reikia 1 dienos. Vasarą galima džiovinti saulėkaitoje, ant palangės.
Džiovinimas elektrinėje orkaitėje. Smulkūs dirbinėliai džiovinami taip: 50 laipsnių temperatūroje – apie valandą, 75 laipsnių temperatūroje – 1–2 valandas, 100–125 laipsnių temperatūroje – 1 valandą, 150 laipsnių temperatūroje – 30 minučių.
UŽDUOTIS:
Susiraskite namų aplinkoje sagų, dantų krapštukų, flomasterį. Jeigu turite nuosavą kiemą, nusiskinkite mažą šakelę, augalėlį.
Šiandien pažaisime faktūromis.
Vadovaudamiesi pateiktais pavyzdžiais arba „įjungdami“ vaizduotę padarykite paveikslėlį.
Sėkmės 

 

Pailgintos grupės mokytoja Lina Kaleinikovienė pasidalino vaizdais darbų, kuriuos pavyksta atlikti ir nuotoliniu būdu.

Linkime visiems sėkmės tolimesniame darbe ir moksle!

View the embedded image gallery online at:
https://stankeviciaus.lt/index.php?start=15#sigFreeId54bac145f8

 

Neformaliojo ugdymo organizatorė Eglė Alenskaitė

Virtuali paroda „Artėjant šv. Velykoms"

Praeitą savaitę 5-okai susipažino su Vilniaus verbomis ir patys kūrė reljefines verbas iš spalvoto popieriaus. Vaikai buvo aktyvūs ir kūrybiški. Neatsiliko ir kitų klasių mokiniai, tik daugumai iš jų buvo skiriamos ilgalaikės užduotys, todėl darbai dar nebaigti. Šeštokai susipažino su velykinių margučių simbolika, tradiciniais marginimo būdais, piešė margučius, puoštus tradiciniais raštais. Septintokai mokėsi senovės Egipto meno, atsakinėjo į pateiktus klausimus, stebėjo egiptiečių kūrinius, kitą kartą ir patys bandys interpretuoti - kurti egiptietiškus hieroglifais išmargintus darbelius. Aštuntokai toliau gilino žinias apie romanikos stilių. Piešė romanikos architektūrą nepertraukiama linija. Dešimtokai susipažino su architektūros perdangų svarba. Sužinojo, kaip kintant statybinėms medžiagoms kito ir architektūros formos. Patys kūrė ateities miesto vizijas. Dailės būrelio vaikai piešė linksmas, žaismingas velykines kompozicijas. Darbas vyko sklandžiai, džiaugiuosi mokinių kūrybiškumu, aktyvumu. Greičiausias grįžtamasis ryšys buvo Messenger pagalba, čia pat keliamos darbų nuotraukos, jos aptarinėjamos, pasidalijama pavyzdžiais, pastebėjimais, mintimis, kaip galima būtų darbą tobulinti, ką taisyti ir t.t. Jau per pirmąją nuotolinio mokymo(si) savaitę vaikai gavo ir puikių įvertinimų, pagyrimų ir kaupiamųjų balų.

                             Ačiū visiems už aktyvumą, jūs nuostabūs :)

Dailės mokytoja Ernesta Boželytė-Liobienė